نحوه اضافه کردن هدر،فوتر یا سایدبار سفارشی برای هر دسته

هنگامی که وب سایت وردپرس خود را راه اندازی می کنید، به احتمال زیاد سربرگ، پاورقی و نوار کناری را سفارشی کرده اید تا بازدیدکنندگان بتوانند در مورد شما و وب سایت شما اطلاعات کسب کنند و محتوای مورد علاقه خود را به سرعت و به راحتی پیدا کنند.

ادامه مطلب

چگونه دسترسی به مدیریت وردپرس را با آدرس IP محدود کنیم؟

آیا می خواهید دسترسی به بخش مدیریت وردپرس خود را به دلایل امنیتی محدود کنید؟ اگر تیم کوچکی دارید، پس یک راه حل خوب این است که دسترسی را فقط به آن آدرس های IP که توسط اعضای تیم استفاده می شود محدود کنید…

ادامه مطلب

19 قالب رایگان وردپرس برای هر شغلی + دانلود قالب

وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا (CMS) برای ایجاد وب سایت و است. یکی از چیزهای مهم در مورد وردپرس، تنوع گسترده تم های موجود است که به شما امکان می دهد ظاهر و احساس سایت خود را شخصی سازی کنید. در این پست وبلاگ، ما 19 قالب رایگان وردپرس برای هر شغلی + دانلود قالب را بررسی خواهیم کرد که می تواند به شما کمک کند تا یک وب سایت خیره کننده ایجاد کنید، بدون اینکه پولی از دست بدهید.

ادامه مطلب

8 افزونه برتر وردپرس

وردپرس یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا است که توسط بسیاری از وبسایت‌ها و وبلاگ‌نویسان استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های برتر وردپرس، قابلیت اضافه کردن افزونه‌ها به سیستم است. افزونه‌های وردپرس به شما امکان می‌دهند تا ویژگی‌های جدید را به وبسایت خود اضافه کنید و به آن راه‌اندازی کنید. در این مقاله، به بررسی 8 افزونه برتر وردپرس برای وردپرس خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب

5 ویژگی هاست مناسب برای وردپرس

انتخاب بهترین میزبان وب برای وردپرس یک تصمیم بسیار مهم است که می تواند به طور قابل توجهی بر موفقیت وب سایت شما تأثیر بگذارد. هنگام ارزیابی گزینه های میزبانی مختلف، قابلیت اطمینان، زمان آپدیت، سرعت، عملکرد، قیمت گذاری، مقیاس پذیری و پشتیبانی مشتری را در اولویت قرار دهید. با در نظر گرفتن این عوامل، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که سایت وردپرس شما با ارائه‌دهنده‌ای میزبانی می‌شود که نیازهای شما را برآورده می‌کند و تجربه یکپارچه را برای بازدیدکنندگان شما فراهم می‌کند.

ادامه مطلب